من ایرانیم...


این جا همه چیز پیدا میشه...

بیای این جا نظر ندی یا لینک نکنیم و بری مدیونی!!!

من ایرانیم...

من از نسل سلمان پارسی ام...و زاده کوروش کبیر...

من با یک قوم با ملت مشکل ندارم ...با جهل میانه ام خوب نیست...

ازاعراب متنفر نیستم...از جهلشان در جهالت اولیه بیزارم...نه از خودشان...

از جاهلان مانده در جهل...

من قوم برتر نیستم...همه ما انسانیم...از یک نوع...برتری در یک نوع معنا ندارد...



نظرات شما عزیزان:

وحید091
ساعت12:03---1 مرداد 1391
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooooooooood

mina
ساعت17:58---28 تير 1391
واقعا زیبا بود...حرف نداره...نمیدونم چی بگم... رقیب نداری گلممممممممم
پاسخ:مر30 از نظرات گرمت مینا جونم...وب تو هم عالی بود گلم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 20:30 به قلم فضول شناس| |


Power By: LoxBlog.Com